czwartek, 22 stycznia 2015

czekam na wiosnę... I'm waiting for Spring...

 
 
od dwóch miesięcy czaruję wiosnę....
szydełkuję wiosenne projekty...
 w cudnych pastelowych kolorach...
 
***
 I crochet new projects since last two months...
in spring pastel colors...
and I dream of...
 sun, birds even of Spring storm...
are you waiting for it too?
 
 
 
 
i tęsknię...
za słońcem, śpiewem ptaków..
nawet za wiosenną burzą..
czy Wy też czekacie na wiosnę??? 



 
kwiatki są dla Was...
za to, że ze mną jesteście...
bo wiem jak bardzo Was ostatnio zaniedbuję....
ale jeszcze tylko troszkę...
i wrócę już na dobre :)
dziękuję również za wyrozumiałość...
szczególnie tym, którzy tak cierpliwie czekają,
 aż wreszcie odpiszę na ich maile...
wierzcie mi...
zaszydełkowałam się na całego :)
 
 
 
wspaniałego weekendu kochani!!

 

20 komentarzy:

  1. Czaruj wiosnę,ja też na nią czekam:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czekam na wiosnę i słońce. Ale u mnie spadł śnieg.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aguś!:) Wiosna już coraz bliżej, a już w ogóle całkiem blisko gdy patrzy się na Twoja magię kolorów ..i rudzielca pośród nich:)) ..swoją drogą...rude koty, wszystkie, bez wyjątku (te, które poznałam, spotkałam i którego goszczę w domu:) są do siebie baaaaaaardzo podobne wizualnie, ciekawe, czy charakterki też maja podobne..?
    U mnie hiacynt przyniósł trochę wiosny do domu, wspaniale, że można sobie sprawić tyle radości tak uroczym kwiatuniem:)

    Cieplutko pozdrawiam:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. Agusia, trzymam kciuki, by wszystko poszlo, jak sobie planujesz a ja sie ciesze na wyniki Twojej pracy! :) Pa, Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie jak zawsze i aga wszystkiego dobrego z okazji imienin ;) , które zwiastuja powoli nadejscie wiosny

    buziole
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze nie doczekałam się zimy, dlatego do tej wiosny podchodzę z lekką rezerwową... Ale wygląda na to, że będę musiała do tego przywyknąć :) A u Ciebie jak zwykle pięknie :)

    Pozdrawiam
    Ewela

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your spring pastel colors!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kolory :-) Już się nie mogę doczekać, kiedy pokażesz te cudowności skończone... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym nie wiedziała, to bym pomyślała że wiosna już przyszła, patrząc na twoje zdjęcia- są prawdziwe wiosenne! A kot rozkoszny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczarowały mnie te kolory. U Ciebie wiosa cały rok chyba trwa:D

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie! czekamy zatem na Twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poczekamy ile potrzeba ;)
    Szydelkuj a potem pochwal sie cudenkami

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka feeria barw to tylko u Ciebie :) cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za piękne kwiaty. Ja też czekam na wiosnę, ale dzisiaj u nas spadł śnieg. Mam nadzieję, że trochę ucieszy dzieciaczki, które właśnie mają ferie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie zawsze jest wiosna. Pokazujesz tak piękne rzeczy na zdjęciach i te kolory. Ach nie mogę się napatrzeć. Koteczek na pierwszym zdjęciu to jakby odbicie mojego Milusia. Jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory u Ciebie zawsze pobudzają mnie do życia:) Normalnie paszcza sama się śmieje:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, u Ciebie wiosna trwa cały rok :-) Ja dzisiaj sprzątnęłam wszystkie świąteczne dekoracje łącznie z choinką, ale wiosny jeszcze nie czuję, jeszcze za wcześnie, wolałabym trochę śniegu ;-D Jaki piękny szydełkowy kocyk i kolorowe poszewki w tle :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem tu pierwszy raz :) więc chcę sie przywitać :) Pięknie tu u Ciebie wiosennie i letnio i kolorowo. Jeżeli pozwolisz będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tu pięknie! Aż do dzisiaj nie czekałam jeszcze na wiosnę, ale teraz, gdy zobaczyłam u Ciebie te delikatne formy i piękne barwy, cała staję się czekaniem :-) Na wiosnę i więcej Twoich zdjęć - wprawiają w cudowny nastrój :-) Ściskam ciepło! :-)

    OdpowiedzUsuń